Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

Autor Hilo: Oh Mummy Genesis (hilo oficial). (Leído 93054 veces)

araubi

• Visitante
Por cierto, voy a aprovechar para encargaros un Watman  :P a ver si aún tenéis existencias  8)

EDITO: Argh, ya veo que no quedan.
última modificación: 30 Marzo 2013, 12:05:08 por araubi

Albert

• Administrador
  • T-600
Amigos, acabamos de abrir un boletín por si en algún momento tenemos que hacer algún aviso masivo por correo, algo que nos hacía falta como agua de mayo. También lo utilizaremos para anunciar próximos juegos. Podéis suscribiros desde la página principal de Fase Bonus, justo en el menú de la derecha.

Un saludo a todos/as.

Chris

• Humano
Hello,

I write to you every day via email but I get no reply. Where is my order ? Please provide a tracking number.

Número de pedido / Invoice ID: 70b30201

Regards,

Chris
última modificación: 09 Abril 2013, 18:25:52 por Chris

Albert

• Administrador
  • T-600
Hi Chris,

Check your e-mail please. Remember that to us is very difficult send big orders without EORI number. Now with thiw we have no problems.

Thanks.

Chris

• Humano
Thanks for your reply. I got your email. Looking forward to hear from you regarding my tracking number.

Best regards,

-Chris

QuickSciFi

• Humano
Hola amigos,

Regreso con mi pregunta,

mi orden fue hecha en el 13 de Julio.

Invoice No.
 830d0136

Cualquier informacion acerca de mi envio seria bien apreciada.

Gracias.

@QuickSciFi: Buenas tardes amigo. Tu envío ya está listo y entra en los envíos de esta semana.

Hola amigo,

Una ves mas, gracias por tu respuesta. Pero, ha pasado casi un mes. Solo quisiera saber si tal envio fue hecho. Es que aun no he recibido mi juego.

Gracias por tu atencion,
QuickSciFi

OHMUMMY

• Humano
Hello Men_drugo:
The purpose of this message is to find out about the order I placed  late last year. The order number is 8924078

It is my understanding that a number of people have recieved their copy of the game. Could you kindly look into the matter and contact me?

Kind regards,

OM

Albert

• Administrador
  • T-600
Hola amigos, todos los envíos ya han sido tramitados. Acabamos de comprobar el estado de los vuestros:

@QuickSciFi: Hay un error en tu envío. Solicitaste el envío para España y así se reflejó en los gastos de envío, pero la dirección es de Miami. Por favor, escríbenos un correo para solucionarlo rápidamente :)

@OHMUMMY: Similar problem friend, you're shipping is for Canada but you select the postage to Spain.

Ojalá pudiésemos enviar varios juegos a Estados Unidos o Canadá por tres euros, pero incluso dentro de España ya nos cuesta 4,35 :(

Podéis contactar directamente por e-mail para solucionarlo rápido a través de nuestras direcciones:

General: contacto@1985alternativo.com

Personales:

albert@1985alternativo.com
ignacio@1985alternativo.com
david@1985alternativo.com

¡Un saludo!

OHMUMMY

• Humano
Men_drugo:
Thank you for the prompt reply. I was getting a little worried since it was announced months ago that people had recieved their items! I was hoping that a notification would be sent concerning any issue or concerns with respect to delivery.

In any case, I will email you shortly with respect to sorting out the shipping costs.

Thanks again!

OM

QuickSciFi

• Humano

Chris

• Humano
Today I received a package but it contained only half of my order. Was my order split into two separate packages ?

Is it the other package that is being held by customs ? (I sent you an email regarding that package three days ago)
última modificación: 20 Abril 2013, 13:29:05 por Chris

OHMUMMY

• Humano
Hello Men_Drugo:
As instructed I sent an email to addresses you listed. I recieved an email from Albert who advised me that the cost for shipment is "difference for the shipping costs are 9.65 €".

I replied to that email three days ago asking for instructions of how I can make payment however I have not recieved a reply. Could you kindly look into the matter and advise me how I can make payment?

Thank you very much!

Respectfully,

OM

josesther_jag

• Humano
Hola buenas, llevo ya 2 meses esperando que me envieis la unidad de oh mummy en buen estado. Incluso os envié fotos de los desperfectos y no recibo respuesta. De verdad creo que ya he tenido la suficiente paciencia que me pedisteis y ya va siendo hora que me mandeis el articulo( si es que me lo vais a mandar) y si no al menos poneros en contacto conmigo por favor.

Gracias por vuestra atención.

Saludos
Esther

108 Stars

• Humano
Hello friends, I just wanted to let you know that I finally finished the review for "Oh Mummy Genesis" after I was able to try 2-player-mode with a retro friend. :)

You can find it here, in German: http://www.nexgam.de/games/2013/Apr/23-Tue/Oh-Mummy-Genesis.html

I rated it 7 out of 10.

Positive is the colorful cute visuals, the nice soundtrack and the generally addictive gameplay, especially in 2-player mode. It is more of a full package than most other homebrews.

Negative points I noted were that it is short and you quickly see everything. People who grew up in the mid 80ies when Oh Mummy was originally released are used to that, but maybe the ones who first played games on MD expect bigger games.
Also there are a few bugs that I encountered multiple times; music not playing after a new levels starts and the enemy mummies sometimes stop moving.

Not really negative, but I also noted that it does not push the MD hardware much, save for parallax scrolling in bonus stages and the big sphinx bosses. So basically it looks very nice and colorful, but not many special effects or something like that, but that is not expected from the genre anyway. :)

I hope you are fine with that review, it is a good score and I am looking forward to your next games. :)

And hopefully you will offer new copies of Oh Mummy Genesis when all the old orders are shipped. :)

Oh, and maybe you should produce a keyboard and offer a BASIC 1.1 cartridge for MD. :D

Gatts

• Administrador
  • T-600
Hola josesther_jag.
Imagino que hablarias con Men_drugo sobre este tema.
Acabo de hablar con el y me dice que tu juego saldra esta semana sin falta porque no teniamos unidades.

Siento mucho el retraso y las molestias,gracias por tu paciencia.